Hey, Welcome to my blog kay... hope suke dgn isi kandungan blog nie.. :D sorry la kalau tak secantek kamo punye, coz saye baru jea belajar pasal blogging2 nie (bajet haha!)still AMATEUR..kalau korang ade bende nak share ngan saye,POST je lah kt SHOUT BOX saye ekk.. BYE

I love you

Kenape semua ni mesti jadi kt aku wahai TUHANku....

Ya Allah, kenape semua ni mesti jadi kt aku...
aku dikejutkan berita yg aku n beby aku terpakse 'berpisah utk mase sebulan'.
SUMPAH aku mcm nak meraung, aku telampau 'sayang' dye, aku TAK SAGGOP tgglkan kau beby! tolong pahamkan perasaan aku syg.

Aku rse aku akn merana hilang org yg aku syg dlm mse sebulan,
mybe it's okay for sebulan jea, but kitorang sme2 resaww takod ade yg 'sangkut' ngan org laen,
aku nak ckp 'aku takkan tgglkan kau, aku tak sanggop nak tgk kau merana sbb aku pegi kt org laen'. and skang bru aku tahu BETAPE PERITNYA & SUSAH NYE UTK MELEPASKAN SESEORANG YG KITE SAYANG DENGAN MUDAH.
Aku harap aku dpt bersabar, but aku merana.. sumpah aku menderita kehilangan dye.
sorry aku taknak tulis bnyak2 lagy...

ape yg aku buat skang is just berdoa pde yg ESA supaya aku dan wany dpt berkekalan dgn izin-NYA.

Asalamualaikum.

ikut saya