Hey, Welcome to my blog kay... hope suke dgn isi kandungan blog nie.. :D sorry la kalau tak secantek kamo punye, coz saye baru jea belajar pasal blogging2 nie (bajet haha!)still AMATEUR..kalau korang ade bende nak share ngan saye,POST je lah kt SHOUT BOX saye ekk.. BYE

I love you

Kempen BERSIH 2.0




Salam reader,
setelah aku baca dan tgk dari macam-2 sumber spt TV, surat khabar dan khabar-2 angin yang aku dengar yg bahawa "kempen Aman BERSIH 2.0" ini tidaklah bertindak ganas seperti apa yg aku dengar dan baca yang bahawa "kempen Aman BERSIH 2.0 " KONONNYA jika keluar dari rumah boleh menyebabkan kita diugut dan boleh tercedera.

Namun lepas aku baca dari pelbagai sumber contohnya seperti Akhbar Harakah 18 Julai 2011
aku menilai sendiri apa yang aku baca dan aku bandingkan apa yg di warwarkan d television dan
surat khabar.

Apa yang aku pasti, kumpulan "kempen Aman BERSIH 2.0" ini bukanlah utk menunjukkan KEMARAHAN sebaliknya menunjukkan PERASAAN. Selain itu, terdapat nilai yg aku dapat contohnya Perpaduan kaum 1Malaysia. Antara keratan ayat yang saya baca 'Bagi cina keluar dulu,nanti kita jalan'. itulah kata-2 orang melayu untuk menyelamatkan orang cina dahulu ketika menyelamatkan diri daripada polis.

Utk maklumat atau utk mengetahui lebih lanjut, baca lah surat khabar harakah 18 julai 2011 dan tgk sendiri di www.youtube.com.

sekian terima kasih,
Assalamuaikum.

ikut saya